فاطمه فرشته بي ريا فاطمه فرشته بي ريا ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

فرشته ي سكوت

به سوي خدا

1391/4/31 2:38
1,137 بازدید
اشتراک گذاری

یَا رَبِّ مَدَدْتُ یَدِی...

 

 

یاقاضی الحاجات...

 

 

الهی و ربی من لی غیرک......

 

 

خدایا! غیر از تو چه کسی را داریم که این قلبهای خسته  و سرشار از نیاز را به درگاهش آوریم...

 

ای پادشاهِ عاشقی ، که رحمت و  بخشایشت در حق بندگان، حد و مرزی ندارد...

ایمان دارم ، این دستهای خالی را که به آستان رحمتت بلند شده،

پر از عاشقانه های استجابتت می کنی...

 

                     

 

 

 

 

آمین...

 

 

دعای کمیل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علی خوشتیپ
31 تیر 91 15:00
سلام .ببخش عزیزم اومدی نمیتونستم جواب بدم تو اداره نمیتونم خیلی چت کنم. ارباب رجوع زیاده و سرم شلوغه.شرمندتون شدم
مامان علی خوشتیپ
31 تیر 91 15:01
راستی وبت ویروس داره.یکاریش کن


سلام خوبين علي جون چطوره.نه خواهش ميكنم عزززززززززيزم خوب چه كار كنم راهنمايي كنيد
ماماشهین
2 مرداد 91 2:57
ادعونی استجب لکم...................... دعایت میکنم من در ربنای ملکوتی ذستانم ... دعایم کنسر سجاده ی معنوی میان بغض چشمانت......گمانم،هم دعای من بگیرد .هم دعای تو ......................زیرا دعای من وتو دعای مشترکی باشد .......