فاطمه فرشته بي ريا فاطمه فرشته بي ريا ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

فرشته ي سكوت

عکس العمل یک بچه به صدای مادرش بعد از کاشت حلزون

1391/5/20 2:08
1,557 بازدید
اشتراک گذاری
 


 
تصاویر زیر ثبت لحظه باور نکردنی عکس العمل یک کودک ناشنوا است، زمانی که برای اولین بار صدای مادرش را می شنود. به گزارش تابناک ، جاناتان کودک 8 ماهه که ناشنوا به دنیا آمده است. پزشک معالج او با یک عمل جراحی حساس، عضو مصنوعی ریزی را در گوش میانی او کار می گزارد. بعد از این جراحی جاناتان برای اولین بار می تواند، صدای مادرش را بشنود. درست در لحظه آزمایش نتیجه این جراحی، پدر جاناتان از این لحظه حساس و هیجان انگیز فیلمبرداری می کند. عکس العمل جاناتان بعد از شنیدن صدای مادرش بسیار دیدنی و منقلب کننده است. 



چند لحظه قبل از شروع تست شنوایی جاناتان


پستانک از دهان شگفت زده و شاد او می افتد و با دهانی باز و متعجب مادرش را نگاه می کند! او صدای مادرش را می شنود که می گوید؛ سلام جاناتان، سلام، صدای منو می شنوی؟

جاناتان لبخند میزند.


جاناتان و مادرش هر دو می خندند...

مادرش سعی می کند سر او را که با هیجان و خوشحالی به عقب پرت می کند، کنترل کند.

این یک هدیه کریسمس به جاناتان کوچولو از طرف پزشک معالجش بود. پدر و مادر جاناتان هرگز نمی توانند احساس خودشان را در این لحظه خاص توصیف کنند.


مادر تکرار می کند:سلام عزیزم. می تونی صدای منو بشنوی؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ماماشهین
20 مرداد 91 7:48
خیلی مهیج بود .......آیا شما هم برای فرشته کوچولوتون اقدامی کردین......من وبچه هام خیلی فاطمه جان رادعا کردیم.....
مامان نفس طلایی
24 مرداد 91 15:31
سلام خیلی از اشنایی با وبلاگتون خوشحال شدم ... واقعا افتخار می کنم بهتون که واقعیت رو پذیرفتین و به بهترین نحو دارین باهاش زندگی می کنین ... چه عکس العمل جالبی بود ... شما هم نوشته بودین برای کاشت حلزون اقدام کردین ایا شنوایی کامل بر می گرده بعد از این عمل؟