فاطمه فرشته بي ريا فاطمه فرشته بي ريا ، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

فرشته ي سكوت

دعاي يك مادر

1391/4/31 2:29
259 بازدید
اشتراک گذاری

 دعای زیبا

از خدا خواستم عادت های زشت مرا

ترکم دهد !

خدا فرمود : خودت باید آنها را رها کنی !

از او خواستم آن فرزند معلول را شفا دهد !

خدا فرمود : لازم نیست روحش سالم است

جسم هم که موقت است !

از او خواستم لااقل به من صبر عطا کند .

او فرمود : صبر حاصل سختی و رنج است

عطا کردنی نیست آموختنی است !

گفتم مرا خوشبخت کن !

خدا فرمود : نعمت از من خوشبخت شدن از تو !

از او خواستم مرا گرفتار درد و عذاب نکند .

فرمود : رنج از دلبستگی های دنیایی جدا و به من نزدیکت می کند .

از او خواستم رروحم را رشد دهد .

خدا فرمود : نه ! تو خودت باید رشد کنی .

من فقط شاخ و برگ اضافی را هرس می کنم تا بارور شوی !

از خدا خواستم کاری کند که از زندگی لذت کامل ببرم !

فرمود : برای این کار من به تو زندگی داده ام .

از خدا خواستم کمکم کند همان قدر که او

مرا دوست دارد من هم دیگران را دوست بدارم

خدا فرمود : بالاخره اصل مطلب دستگیرت شد !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sara
1 مرداد 91 17:50
امیدوارم هر چه زودتر خبر های خوبی از عمل فاطمه جان ببینم.